; veckans schema

Vad händer hos Ballongis?
Jag har verkligen tusen saker jag måste göra denna veckan, och därför försöker jag strukturera upp det lite,
men det är så mycket jag missar hela tiden. Utöver allt detta, så ska jag bland annat ocks skriva ut blanketter
på mitt belastningregister och posta till polisen för påskrift.
Sedan ska jag på möte med en kvinna som heter Eva för att anmäla mig till vikariat på förskolor. Ska även anmäla mig till "Rädda barnen" föreningen som ska öppna här i Lysekil, för att bli frivillig och eventuellt gå en kurs som projektledare i Göteborg.
Håller dessutom på med ett projekt lite i smyg, men det har legat på latsidan det senaste, så jag måste försöka
se till att få lite tid över för det. Och bloggen såklart, bloggen! Den går ju lite på sparlågan nu, hehe.
Mycket på gång alltså, mycket på gång. But I likey! ;)


Kommentarer

LÄMNA EN ÅSIKT TILL BALLONGPARADENS INLÄGG HÄR:

DITT NAMN ELLER ÄR DU FEG?:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback

Test