Saknar ni mig? Jag saknar er.

Denna bloggen har varit inaktiv i snart 2 år. 2 jävla år.
Mycket har hänt i mitt liv, med all säkerhet även i mina gamla läsares också.. Men jag saknar er. Saknar er och min blogg. Säkerligen ingen som tittar in här längre, men om ni mot alla odds skulle göra det. Skriv gärna till mig. Kanske hittar jag tillbaka hit igen.
Kanske imorgon, kanske om en vecka. Kanske nästa år.

På något sätt känner jag att ballongparaden inte är död än.
Hoppas ni inte heller gör det.

Och Angelica Tärnsby, jag har förgäves försökt kontakta dig i säkert 1 års tid. Du verkar ha försvunnit från jordens yta. Om du mot förmodan skulle se detta. Så snälla. Kontakta mig.
Jag saknar dig!

Kommentarer
Isabell / Illustration & Design

Vore så kul om ballongparaden kom tillbaka! Kram

2013-01-06 @ 19:34:54 | http://byinspo.se

LÄMNA EN ÅSIKT TILL BALLONGPARADENS INLÄGG HÄR:

DITT NAMN ELLER ÄR DU FEG?:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback

Test