; i'm sorry



Älsklingar, förlåt mig! Min update har, hrm.. sugit åsneballe dom senaste dagarna. Men jag har en förklaring; Jag har jobbat, umgåtts med min man, varit iväg och tillråga på allt - Min kamera har kraschat. Får se hur jag ska lösa detta! Ska alldeles strax hoppa in i duschen, ska iväg och shoppa vid 12-tiden.

Uppdateringen kommer snart att gå tillbaka till det normala, jag lovar. Det bara händer så mycket på en gång just nu, och jag hinner inte riktigt med. Men Ballongparaden är lycklig, lyckligare än på länge. Det har ni mitt ord på! ;)

Ps. Svar på en fråga; Mina bilder redigerar jag i Photoshop cs4 och photoscape.

 


Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

vem är din favoritsångerska ?=) kram <3

Jellica ♥

haha du suger lika hårt på uppdatering som jag nu för tiden.

Nu förstår jag varför du kopplade bort bloggen förra sommaren. Jag har samma problem nu. Det blir nästan ingen uppdatering alls. Känner mig lite dum, men har så mycket annat för mig.



KRamar gumman älskar dig.

2011-02-23 @ 02:02:03 | http://jellica.blogg.se/
Elli

Fin blogg ;)

2011-02-25 @ 15:58:19 | http://omelli.blogg.se/

LÄMNA EN ÅSIKT TILL BALLONGPARADENS INLÄGG HÄR:

DITT NAMN ELLER ÄR DU FEG?:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback

Test