; what's in my cupcake?

Som många av er säkert redan vet, så har jag en förkärlek till söta & färgglada saker.
Därför är denna himelska skapelse verkligen en sak jag tycker om. Nämligen;
En cupcake.
Ja, i själva verket så är det en ask i porslin. Det går nämligen att lyfta på grädden,
som faktiskt är ett lock. Hur fint är det inte att kunna förvara alla sina små hemligheter inuti en gräddbakelse?

Det går ju inte att göra annat än att älska den!!

Om ni hade en sådan här, vad hade ni förvarat i den?
Och vad tror ni gömmer sig inuti min? ;)




Kommentarer
Kristin!

Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

2011-02-13 @ 16:13:42 | http://kriistiinjonsson.blogg.se/

LÄMNA EN ÅSIKT TILL BALLONGPARADENS INLÄGG HÄR:

DITT NAMN ELLER ÄR DU FEG?:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback

Test