; thursday

Idag har varit en ”jag-orkar-ingenting”-dag. Jag avskyr verkligen sådana dagar, men dom behövs dom också. Snön har vräkt ner på utsidan, vilket gjort mig på dåligt humör. Igår var det solsken, plusgrader och vår i luften. Idag är det slask, sörja och vinter. Jag lyckades i alla fall ta mig i kragen, skicka iväg mailen jag lovat mig själv att göra, samt ta itu med städningen. Alltid något! Och jag spenderade faktiskt förmiddagen med att prata med min bästa vän, Malin, i flera timmar. Ska f.ö. åka ner till henne i Göteborg nu den 25:e. Grymt! Nu ska jag äta passionsfrukt och sedan blir det sängen.

PS. Imorgon ska jag försöka svara på lite kommentarer och förbättra min uppdatering något. Detta är ju skandal, men så går det när verkligheten är så rolig att den tar all tid.


Kommentarer
Jellica ♥

Fyfan va seg man är då... Hoppas du haft en underbar dag. Kramisar

2011-02-11 @ 00:42:15 | http://jellica.blogg.se/
sarah

det såg inte gott ut xD

2011-02-11 @ 12:11:59 | http://sarahceciliacollin.blogg.se/

LÄMNA EN ÅSIKT TILL BALLONGPARADENS INLÄGG HÄR:

DITT NAMN ELLER ÄR DU FEG?:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback

Test