But in my heart it was so real.

"I know it's over and it never really began.. But in my heart it was so real"


Ph: by me

Idag var det en ledsen tjej som vaknade upp i morgonsolen. Ärligt talat så hade jag en av mina mest ångestfyllda kvällar/nätter någonsin igår.

Jag vet att det är över. Jag vet att det är gammalt. Men det hindrar inte det hela från att göra så förbannat ont. Jag behöll det onda inombords, för att jag inte skulle kunna hantera det om jag släppte ut det. Det skulle göra mig halv, och det har det gjort. Nu. Jag är krossad, tillintetgjord. 4 månader försent. Nu ligger jag och skriker i sömnen istället. Jag tar på något som inte finns. Jag försöker rädda något, som inte längre är mitt att rädda. Jag vill bara säga förlåt & krama bort vår sorg..


"Jag vet att det är över. Jag vet att det är gammalt. Men det betyder inte att det är glömt, förgånget och förlåtet."


Kommentarer

LÄMNA EN ÅSIKT TILL BALLONGPARADENS INLÄGG HÄR:

DITT NAMN ELLER ÄR DU FEG?:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)


URL/DIN BLOGG:

Kommentar:

Trackback

Test